Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Dostawa i płatności

Zazwyczaj przesyłka dotrze do Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia przekazania przez nas przesyłki do przewoźnika. Zgodnie z regulaminem mamy 5 dni roboczych na przygotowanie Twojego zamówienia, jednak najczęściej wysyłamy je dużo szybciej.
Za zakupioną biżuterię możesz zapłacić online, przelewem bankowym bądź w momencie odbioru zamówienia (za pobraniem).
Zamówienia od kwoty 129 zł wysyłamy za darmo!
Po wysłaniu od nas zamówienia otrzymasz numer listu przewozowego, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika. Należy pamiętać, że kurier podejmuje próbę dostarczenia zamówienia jedynie dwukrotnie. W przypadku dwóch nieudanych prób, paczka zostanie odesłana do naszego sklepu.

Czas realizacji zamówienia

Nasza biżuteria jest rękodziełem, które wykonujemy osobiście i personalizujemy do potrzeb naszych klientów. W związku z tym czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.

Więcej informacji o zasadach realizacji zamówień znajdziesz w naszym Regulaminie.

Koszty dostawy

Kurier DPD: 12,00 zł – płatność online
Paczkomaty InPost: 15,00 zł – płatność online
Kurier: 20,00 zł – pobranie

Opłacone zamówienia od kwoty 129 zł wysyłamy za darmo!

Formy płatności

W celu realizacji płatności przygotowaliśmy w naszym sklepie następujące formy płatności:

1. Płatność online – po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę Przelewy24.pl, gdzie będzie można dokonać płatności w wybranym banku lub płatności BLIK.
2. Za pobraniem – za swoje zakupy zapłacisz przy odbiorze przesyłki kurierowi lub w wybranym paczkomacie.

Płatności internetowe dokonywane są przy użyciu bezpiecznego połączenia i szyfrowania SSL, za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.

Zasady zwrotów i reklamacji 

Wszelkie informacje nt. zasad zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie oraz w zakładce Zwroty i reklamacje.

Akceptujemy zwroty zamówionych produktów w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia przez kupującego oraz jeżeli produkty są nowe, w nienaruszonym stanie oraz oryginalnie zapakowane. W przypadku używanych lub uszkodzonych produktów zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

Nasze produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Wszystkie zgłoszenia dotyczące ewentualnych reklamacji prosimy kierować na e-mail: store@papavere.pl