Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Akceptujemy zwroty zamówionych produktów w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia przez kupującego oraz jeżeli produkty są nowe, w nienaruszonym stanie oraz oryginalnie zapakowane. W przypadku używanych lub uszkodzonych produktów zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

1. Wypełnij formularz i przygotuj przesyłkę

Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu towaru, uzupełnij go i dołącz do przesyłki. Sprawdź czy wszystkie pola formularza zostały wypełnione oraz starannie spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Skan wypełnionego i podpisanego formularza możesz również wysłać na nasz e-mail: store@papavere.pl.

Kliknij, aby pobrać formularz zwrotu

2. Nadaj przesyłkę

Przygotowaną przesyłkę nadaj na nasz adres:

Papavere Jewelry
Stary Nart 10
37-430 Jeżowe
tel. 570-850-494

Jednocześnie informujemy, że koszty przesyłki ponosi kupujący oraz że nie przejmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku przesyłek nadanych do punktów będziemy odbierać tylko te nadane do Paczkomatu InPost JEW01M (Jeżowe 652C). Informujemy, że pozostałe przesyłki nie będą od nas odbierane.

3. Oczekuj zwrotu środków

W ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez Papavere Jewelry zwrot środków za zakupione produkty będzie zrealizowany. W przypadku płatności za pośrednictwem naszej bramki płatności (Przelewy24) środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu. W przypadku przesyłki za pobraniem, środki zwrócimy na konto wskazane w formularzu zwrotu.